Scroll Top

BUHALTERINĖ APSKAITA

Buhalterinė apskaita įmonėje – tvarkinga ir profesionalų prižiūrima – sklandaus ir sėkmingo verslo pagrindas. Pasirinkę mūsų paslaugas, būsite ramūs dėl savo verslo apskaitos, konsultuositės su kvalifikuotų specialistų komanda ir laiku priimsite reikalingus sprendimus.

Pagrindinis / Buhalterinė apskaita

BUHALTERINĖS APSKAITOS PLANAI

PASLAUGOS

Mėnesinės ataskaitos:
– Pajamų mokesčio nuo
A klasės pajamų deklaracijos
parengimas ir pateikimas VMI
– SODRA deklaracijos

Finansinių metų uždarymas,
pagrindinių finansinių
ataskaitų parengimas

ISAF, PVM deklaracijos
parengimas ir
pateikimas VMI

Kuro nurašymas

Darbuotojai

Pirkimo, pardavimo
sąskaitos

Operacijos

Komandiruočių apskaita

Klientų savitarna
„Invoisys.eu”

Mėnesinis paslaugų įkainis
(be PVM)

PLANAS

100

+

iki 10

iki 20

Nuo 100 Eur

PLANAS

150

+

+

iki 1

iki 20

iki 30

1 prieiga

Nuo 150 Eur

PLANAS

350

+

+

+

+

iki 4

iki 40

iki 60

iki 2

iki 3 prieigų

Nuo 350 Eur

PLANAS

550

+

+

+

+

iki 10

iki 80

iki 100

iki 5

iki 5 prieigų

Nuo 550 Eur

PLANAS

100

Mėnesinės ataskaitos:
– Pajamų mokesčio nuo
A klasės pajamų deklaracijos
parengimas ir pateikimas VMI
– SODRA deklaracijos

+

Finansinių metų uždarymas,
pagrindinių finansinių
ataskaitų parengimas

ISAF, PVM deklaracijos
parengimas ir
pateikimas VMI

Kuro nurašymas

Darbuotojai

Pirkimo, pardavimo sąskaitos

iki 10

Operacijos

iki 20

Komandiruočių apskaita

Klientų savitarna
„Invoisys.eu”

Mėnesinis paslaugų įkainis
(be PVM)

Nuo 100 Eur

PLANAS

150

Mėnesinės ataskaitos:
– Pajamų mokesčio nuo
A klasės pajamų deklaracijos
parengimas ir pateikimas VMI
– SODRA deklaracijos

+

Finansinių metų uždarymas,
pagrindinių finansinių
ataskaitų parengimas

+

ISAF, PVM deklaracijos
parengimas ir
pateikimas VMI

Kuro nurašymas

Darbuotojai

iki 1

Pirkimo, pardavimo sąskaitos

iki 20

Operacijos

iki 30

Komandiruočių apskaita

Klientų savitarna
„Invoisys.eu”

1 prieiga

Mėnesinis paslaugų įkainis
(be PVM)

Nuo 150 Eur

PLANAS

350

Mėnesinės ataskaitos:
– Pajamų mokesčio nuo
A klasės pajamų deklaracijos
parengimas ir pateikimas VMI
– SODRA deklaracijos

+

Finansinių metų uždarymas,
pagrindinių finansinių
ataskaitų parengimas

+

ISAF, PVM deklaracijos
parengimas ir
pateikimas VMI

+

Kuro nurašymas

+

Darbuotojai

iki 4

Pirkimo, pardavimo sąskaitos

iki 40

Operacijos

iki 60

Komandiruočių apskaita

iki 2

Klientų savitarna
„Invoisys.eu”

iki 3 prieigų

Mėnesinis paslaugų įkainis
(be PVM)

Nuo 350 Eur

PLANAS

550

Mėnesinės ataskaitos:
– Pajamų mokesčio nuo
A klasės pajamų deklaracijos
parengimas ir pateikimas VMI
– SODRA deklaracijos

+

Finansinių metų uždarymas,
pagrindinių finansinių
ataskaitų parengimas

+

ISAF, PVM deklaracijos
parengimas ir
pateikimas VMI

+

Kuro nurašymas

+

Darbuotojai

iki 10

Pirkimo, pardavimo sąskaitos

iki 80

Operacijos

iki 100

Komandiruočių apskaita

iki 5

Klientų savitarna
„Invoisys.eu”

iki 5 prieigų

Mėnesinis paslaugų įkainis
(be PVM)

Nuo 550 Eur

SIŪLOMI PLANAI NEATITINKA JŪSŲ VEIKLOS YPATUMŲ IR POREIKIŲ?
O GAL DOMINA PAPILDOMOS PASLAUGOS?

UAB Baulera Favicon
REZERVUOKITE KONSULTACIJĄ DABAR


    BUHALTERINĖ APSKAITA VILNIUJE IR LIETUVOJE

    Buhalterinė apskaita – vienas iš brangiausių įmonės padalinių, kuris praktiškai neatneša jokio pelno. Norint sumažinti su šiuo padaliniu susijusias išlaidas, optimalus sprendimas – pasisamdyti buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančią įmonę. Tokios įmonės ne tik padeda sutaupyti, bet ir nuima nuo jūsų pečių šiuos rūpesčius:

    buhalterių atranka, mokymai, kvalifikacijos kėlimas ir darbuotojui būtinų darbo įgūdžių bei patirties sertifikavimas;
    darbo užmokesčio mokėjimas darbuotojams, taip pat kitų įmokų (socialinio draudimo, laikinojo nedarbingumo išmokų, kasmetinių atostogų, motinystės atostogų, viršvalandžių) apskaita ir administravimas;
    buhalterių darbo vietų nuoma, įrengimas ir priežiūra pagal įstatymų nustatytus reikalavimus, darbuotojų aprūpinimas kompiuterine įranga ir kitomis reikalingomis priemonėmis, buhalterinės apskaitos programinės įrangos parūpinimas ir atnaujinimas, naudojamų aktyvų amortizacija.

    Profesionali buhalterinė apskaita – apčiuopiama nauda

    Pasirinkus profesionalias buhalterines paslaugas iš įmonės, iš karto bus juntama apčiuopiama nauda:

    jūsų įmonei bus suteikta kompleksinė buhalterinė apskaita, taip pat užtikrintas bendravimas su įvairiomis oficialiomis institucijomis ir kontroliuojančiais organais, reikiamų ataskaitų joms teikimas;
    bus užtikrinta nepertraukiama buhalterinė apskaita be atostogų ir nedarbingumo laikotarpių;
    iš įmonės specialistų gausite ne tik konsultacijas, bet ir konkrečias rekomendacijas dėl mokesčių bei išlaidų optimizavimo.

    Kompleksinė mūsų įmonės teikiama buhalterinė apskaita – tai galimybė bendradarbiauti su geriausiais ekspertais regione palankiausiomis sąlygomis. Patyrusi ir skaidri profesionalų komanda atlieka apskaitą įvairiuose verslo sektoriuose, įskaitant gamybos, paslaugų ir transporto įmones. Mūsų ekspertai nuolat tobulina savo žinias, kad galėtų pasiūlyti efektyviausius sprendimus įvairių sričių verslui. Ilgametė patirtis kartu su puikia verslo reputacija garantuoja klientams aukštos kokybės paslaugas. Kreipdamiesi į mūsų įmonę, verslininkai gali tikėtis individualaus požiūrio ir lanksčios nuolaidų sistemos.

    Mūsų specializacija – visapusiška. Apdorojame dokumentus, rengiame ir teikiame ataskaitas, konsultuojame mokesčių klausimais, atstovaujame klientams mokesčius administruojančiose institucijose. Atkreipkite dėmesį, kad konsultacijos teikiamos žodžiu ir raštu lietuvių, rusų bei anglų kalbomis.

    Patyrę mūsų įmonės buhalteriai kruopščiai atliks kiekvieną operaciją, geranoriškai patars, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Mūsų klientais gali tapti tiek mažoji bendrija, tiek uždaroji akcinė bendrovė, tiek asociacijos ar kitos juridinės formos įmonės.

    Patikima buhalterinė apskaita užtikrina stabilumą

    Kvalifikuota buhalterinė apskaita – tai vienas iš svarbiausių finansinio bet kurios įmonės ar kitokios organizacijos stabilumo garantų. Net ir nedidelė klaida gali tapti rimtų problemų priežastimi, o kartais gresia ir visišku komercinio projekto žlugimu.

    Nuo profesionalaus buhalterio priklauso daug kas. Tad ar verta patikėti įmonės likimą atsitiktinumui? Apskaitą privalo atlikti profesionalai, galintys klientui garantuoti griežtą apskaitos įstatymų laikymąsi ir efektyvią viso apskaitos proceso kontrolę.

    Patirtis, kvalifikacija, kompleksinis situacijos vertinimas, šviežias požiūris į problemas – visa tai yra ypatingai svarbu.

    Buhalterinės paslaugos:

    darbas su pirmine dokumentacija;
    pirkimo ir pardavimo sąskaitų registravimas apskaitoje;
    kasos operacijų registravimas;
    avansinių apyskaitų surašymas;
    reprezentacinių išlaidų nurašymo aktų rengimas;
    ilgalaikio turto apskaita;
    ataskaitų paruošimas – balanso, avansinės apyskaitos, paaiškinamųjų raštų, deklaracijų;
    atidėjinių ir skolų apskaita;
    apskaitos politikos ir sąskaitų plano paruošimas;
    mokesčių ir įmokų apskaičiavimas;
    ūkio operacijų koordinavimas;
    debitorių ir kreditorių įsiskolinimų kontrolė;
    dalyvavimas revizijose, inventorizacijose ir patikrose.

    Mūsų tikslas – visavertės atskaitomybės suformavimas. Gautais duomenimis vadovybė naudojasi analizuodama organizacijos veiklos rentabilumą. Duomenis taip pat naudoja ekonomistai, planuotojai, finansų analitikai, viduriniosios grandies vadybininkai. Profesionaliai ir kvalifikuotai atliekama apskaita leidžia optimizuoti sąnaudas ir ženkliai padidinti įmonės pelningumą.

    Plėtojant verslą, itin svarbu pasirinkti patikimą komandą ir profesionalius finansinių procesų valdymo paslaugų teikėjus. Kokybiškas finansų administravimas, centralizuota dokumentų kontrolė ir susijusios paslaugos tiesiogiai lemia įmonės veiklos kokybę, priimamų sprendimų pagrįstumą bei sklandžius santykius su tiekėjais, partneriais ir valstybinėmis institucijomis.

    Sąnaudų mažinimo klausimas verslui buvo ir bus visada aktualus, todėl kiekvienas verslininkas nuolatos siekia tinkamai organizuoti savo veiklą bei optimizuoti kaštus. Viena iš įmonės veiklos sričių, kurią verta apsvarstyti šiame kontekste, yra buhalterija. Perleidus šią funkciją išorės specialistams, galite ženkliai sumažinti su tiesiogine įmonės veikla nesusijusias išlaidas.

    Mūsų klientai supranta, kad tai nėra tik paprastos išlaidos, bet vienas iš svarbiausių verslo komponentų, į kurį teisingai investavus, bus gaunama norima grąža.

    Jūsų patogumui rengiame itin detalias ataskaitas:

    pelno / nuostolio balanso ir kreditorių ataskaitas bei ataskaitas Statistikos departamentui;
    teikiame mokesčių apskaičiavimo, deklaravimo paslaugas;
    remiantis užsakovo pateikta informacija apie darbuotojų dirbtą laiką, rengiamas darbo laiko apskaitos žiniaraštis;
    apskaičiuojamas darbo užmokestis, rengiami pranešimai Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai dėl darbuotojų priėmimo, atleidimo ir jų atostogų. Rengiami ir darbo reikmėms sunaudoto kuro nurašymo dokumentai;
    vykdant įmonės inventorizaciją, rengiami skolų suderinimo aktai, apskaitoje registruojami inventorizacijos rezultatai.

    Į mus galite kreiptis ir tuo atveju, jei Jūsų įmonės buhalterija kurį laiką buvo nevedama arba jei norite įsitikinti, kad ji yra tvarkoma pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus, tokius kaip Buhalterinės apskaitos įstatymas ir kitus. Apleisti finansiniai duomenys bus sutvarkyti, klaidos ištaisytos, o teikiamos buhalterinės paslaugos leis jums konsultuotis finansų ir mokesčių klausimais. Už savo ataskaitų tikslumą prisiimame visišką atsakomybę, o Jūsų įmonės buhalterija atitiks šiuolaikinius verslo apskaitos standartus.

    Buhalterio konsultacijos

    Kiekvienais metais mūsų šalies įstatyminė bazė yra papildoma naujais įstatymais ir poįstatyminiais aktais. Verslo atstovai yra priversti atsižvelgti į dešimtis niuansų, savarankiškai sekdami visus įstatymų pakeitimus ir redakcijas, nes jų verslą gali paveikti bet koks, net nedidelis pakeitimas. Todėl tiek pradedančių įmonių vadovai, tiek patyrę verslininkai šiais klausimais kreipiasi į buhalterinės apskaitos tvarkymo profesionalus.

    Bendradarbiavimas šioje srityje grindžiamas abipusiu pasitikėjimu, visapusiška atsakomybe ir konfidencialumu.

    Į buhalterio paslaugas įeina:

    informacijos išnagrinėjimas;
    dokumentacijos analizė;
    argumentuotų atsakymų į visus pateiktus klausimus paruošimas;
    praktinė pagalba apiforminant ataskaitas ir reikalingų formų užpildymas.

    Visos finansinės operacijos ir ataskaitos rengiamos pagal iš anksto suderintus principus ir atsakomybės paskirstymą.

    Perduodamas mūsų įmonei apskaitos funkcijų apimtis užsakovas sprendžia pats, po konsultacijų su mūsų specialistais. Toks būdas garantuoja ilgalaikių ir abiem pusėms naudingų partnerystės santykių užtikrinimą.

    Kvalifikuota buhalterija – saugumo garantija

    Komercinės veiklos vykdymas susijęs su nuolatiniu piniginių lėšų ir vertybių judėjimu. Buhalterijos paslaugos apsaugos nuo daugybės su tuo susijusių problemų:

    bandymų grobstyti;
    nesąžiningų partnerių ir tiekėjų veiksmų;
    materialiai atsakingų asmenų neatsakingumo;
    lėšų švaistymo.

    Kvalifikaciniai reikalavimai specialistams

    Mūsų komandos pagrindą sudaro kvalifikuoti ir diplomuoti specialistai, kurie atitinka šiuos kriterijus:

    atitinkamos specializacijos aukštojo mokslo diplomas;
    ilgametė darbo patirtis tam tikroje verslo šakoje;
    nuolatinis profesionalių žinių tobulinimas ir vidinių atestacijų sėkmingas išlaikymas;
    nepriekaištinga verslo reputacija;
    klientų rekomendacijos.

    Pasirašant buhalterinių paslaugų teikimo sutartį, klientui yra suteikiama galimybė rinktis iš jam tinkančių apskaitos paslaugų paketų. Susipažinimas su specialistų komanda prasideda nuo kliento specifikos išsiaiškinimo ir baigiasi išsamiu asmeniniu pokalbiu. Visas bendravimo procesas gali vykti ir internetu, todėl paslaugos lengvai prieinamos įmonėms visoje Lietuvoje. Ypač patogu pradedantiesiems, kurie ieško aiškių sąlygų ir patikimo partnerio startui. Aiški kainodara leidžia iš anksto žinoti, kiek kainuoja paslaugos, nes galutinė suma priklauso nuo, nuo pasirinktų paslaugų apimties, dokumentų kiekio bei įmonės veiklos pobūdžio. Tai užtikrina skaidrumą ir galimybę planuoti išlaidas.

    REZERVUOKITE KONSULTACIJĄ DABAR