Scroll Top

DIDMENINĖ IR MAŽMENINĖ PREKYBA

Didmeninė ir mažmeninė prekyba yra du skirtingi, tačiau glaudžiai susiję verslo modeliai, kurie veikia tiekimo grandinėje. Abu šie modeliai yra prekybos sektoriaus dalis, tačiau skiriasi klientų tipu, prekių kiekiais, kainodara ir veiklos apimtimi. Didmeninė prekyba orientuota į B2B (verslas verslui), o mažmeninė – į B2C (verslas vartotojui).

Pagrindinis / Didmeninė ir mažmeninė prekyba

DIDMENINĖS IR MAŽMENINĖS PREKYBOS ĮMONIŲ APSKAITA

Didmeninė prekyba orientuota į prekių pardavimą dideliais kiekiais kitiems verslams – mažmenininkams, gamintojams ar kitiems tarpininkams, siekiant užtikrinti sklandų prekių paskirstymą rinkoje. Tuo tarpu mažmeninė prekyba skirta galutiniam vartotojui – čia prekės parduodamos tiesiogiai žmonėms per fizines ar elektronines parduotuves. Didmenininkas dažnai veikia kaip tarpininkas tarp gamintojo ir mažmenininko, o mažmenininkas yra ta grandis, kuri tiesiogiai bendrauja su pirkėju ir kuria galutinę vartotojo patirtį.

Mūsų buhalteriai klientams, veikiantiems didmeninės ir mažmeninės prekybos versle, tampa ne tik techniniu apskaitos darbų vykdytoju, bet ir kompetetengu finansiniu patarėju, kuris padeda klientui užtikrinti sklandų veikimą, valdyti rizikas ir didinti pelningumą.

REZERVUOKITE KONSULTACIJĄ DABAR


    SVARBIAUSIOS MŪSŲ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ ATSAKOMYBĖS

    Prekių apskaita ir sandėlio valdymas

    Tiek didmeninėje, tiek mažmeninėje prekyboje tvarkinga atsargų apskaita yra kritiškai svarbi – nuo netikslumų gali priklausyti tiek pelningumas, tiek tiekimo sklandumas. Mūsų buhalteriai padeda įdiegti ir prižiūrėti atsargų apskaitos sistemas, sekti prekių likučius, užtikrinti teisingą prekių savikainos skaičiavimą ir t.t.

    Tinkamas PVM apskaičiavimas ir deklaravimas

    Didmeninėje prekyboje dažni tiek tarptautiniai sandoriai, tiek prekių tiekimas ES ribose ar trečiosioms šalims, kas kelia papildomų PVM tvarkos sudėtingumų. Mūsų buhalteriai užtikrina teisingą PVM apskaičiavimą ir deklaravimą, taiko skirtingus PVM režimus (0%, atvirkštinis PVM ir pan.), kas sumažina riziką dėl galimų klaidų ir baudų.

    Pelno maržų ir kaštų kontrolė

    Prekyboje dažnai dirbama su daugybe produktų bei paslaugų ir skirtingomis kainodaros strategijomis, todėl gali būti sunku tiksliai įvertinti pelningumą. Mūsų buhalteriai, vykdydami detalią buhalterinę apskaitą, pateikia vadovams informaciją, skirtą savikainos pelno maržos analizei, fiksuotų ir kintamųjų sąnaudų struktūros kontrolei.

    Skolų ir atsiskaitymų kontrolė

    Didmeninėje prekyboje dažnos atidėto mokėjimo sąlygos, todėl yra rizika dėl laiku neapmokėtų sąskaitų. Mūsų buhalteriai padeda klientams vykdyti klientų įsiskolinimų kontrolę, paruošia skolų ataskaitas bei identifikuoja laiką, kada reikia reaguoti į vėluojančius atsiskaitymus.

    Mokesčių optimizavimas

    Kiekvienoje veikloje svarbu valdyti bei kontroliuoti išlaidas. Mūsų buhalteriai bei jų turimos kompetencijos padeda klientams užtikrinti ne tik teisingą mokesčių apskaičiavimą, savalaikį deklaracijų ir ataskaitų pateikimą valstybinėms institucijoms, bet tuo pačiu mūsų ekspertai konsultuoja klientus mokesčių optimizavimo klausimais.

    Procesų automatizavimas

    Prekybos veikloje duomenų srautai yra tikrai dideli, todėl rankinis darbas lėtina procesus bei didina klaidų riziką. Investuodami į savo IT infrastruktūrą bei apskaitos vykdymui reikalingus įrankius, mūsų buhalteriai padeda klientams taikyti jiems tinkamiausius darbų automatizavimo sprendimus, patariame ir padedame sukurti kliento naudojamų IT įrankių integracijas su apskaitos programa.

    REZERVUOKITE KONSULTACIJĄ DABAR