VIEŠASIS MAITINIMAS
Viešojo maitinimo verslas apima maisto ir gėrimų ruošimą bei teikimą vartotojams restoranuose, kavinėse, baruose ir kitose tam skirtose vietose.
VIEŠOJO MAITINIMO ĮMONIŲ APSKAITA
Šios verslo srities išskirtinumas slypi didelėje kasdienėje produktų apyvartoje, būtinybėje užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę, operatyvų klientų aptarnavimą ir nuolatinį dėmesį higienos bei maisto saugos reikalavimams.
Didelis darbuotojų kintamumas, sudėtingas darbo laiko organizavimas, būtinybė tiksliai skaičiuoti patiekalų savikainą, kontroliuoti likučius bei nurašymus – visa tai reikalauja efektyvios vadybos ir kruopščiai vedamos buhalterinės apskaitos.
Detali ir savalaikė sandėlio apskaita
Kadangi viešojo matitinimo veikloje egzistuoja didelė žaliavų apyvarta ir trumpas galiojimo laikas, naudojamos greitai gendančios prekės (maistas, gėrimai), todėl reikalingas ypatingai tvarkingas sandėlio ir atsargų likučių valdymas bei apskaitą. Mūsų buhalteriai padeda klientams padaryti kliento naudojamų sistemų ir įrangos integraciją su buhalterine apskaitos programa, siekdami užtikrinti apskaitos teisingumą.
Grynųjų pinigų, kasų apskaita
Kadangi veikloje atsiskaitoma ne tik banko kortelėmis, bet ir grynaisiais pinigais, mūsų buhalteriai pataria klientams kaip teisingai organizuoti grynųjų pinigų apskaitą. Buhalteriai kontroliuoja kasos žurnalus ir dienos ataskaitas, atlieka periodinius patikrinimus. Specialistai užtikrina, kad duomenys iš kasos (ar POS sistemos) būtų automatiškai arba periodiškai perkeliami į apskaitos programą.
Darbo užmokesčio apskaita
Viešojo maitinimo įmonėje darbo užmokesčio apskaita turi savo specifiką, nes šiame sektoriuje dažnai dirbama slenkančiu grafiku, nepilnu etatu, savaitgaliais, švenčių dienomis, o darbuotojų kaita – itin dažna. Dažniausiai taikoma suminė darbo laiko apskaita, todėl darbo užmokesčio apskaita čia reikalauja lankstumo, tikslumo ir atidumo.
Personalo įdarbinimas ir atleidimas
Viešojo maitinimo veikloje personala kaita yra tikrai labai didelė, papildomai tą įtakoja sezoniškumas. Kadangi darbuotojai dažnai keičiasi, mūsų buhalteriai operatyviai tvarko naujų darbuotojų priėmimą, atleidimą, darbo sutarčių keitimus. Buhalteriai konsultuoja klientus dėl teisės aktų reikalavimų atitikimo (darbo laiko normos, minimalus atlyginimas, kt.). Esant poreikiui buhalteriai konsultuoja užsieniečių įdarbinimo klausimais, kadangi būtent šiame versle jų darbinama nemažai.